Zpět na přehled
💱 Doklad a platby
Modul Doklady a platby propojuje Digitální recepci s účetním systémem a s firemním bankovním účtem, umožňuje vystavovat faktury, párovat platby, automaticky provádět uzávěrky apod.
Popis:
- Modul umožňuje propojení s účetním systémem pro vystavování platebních dokladů pro pacienty. Tato automatizace finančních operací v rámci provozu kliniky zjednoduší práci, ušetří čas a chybovost.
- Propojení s bankovním účtem nabízí automatickou kontrolu úhrad, spárování plateb konkrétních pacientů.
- Lze nastavit automatické upomínání pro blížící se splatnost, v případě neuhrazení do zadaného termínu. Upozornění lze posílat na pacienta, recepční, účetní apod.
- Ke všem provedeným úhradám lze ukládat další informace, ze kterých je možné získat cenné informace pro plánování a optimalizaci provozu.
- Automatické provádění uzávěrek na jedno kliknutí lze nastavit pro celou kliniku, pro ordinace, každý den, každé dopoledne a odpoledne apod.