Vážení manažeři klinik, vedoucí recepce, recepční,
úspěšné a spolehlivé fungování ? kliniky je náročný a komplexní úkol, z administrativních, provozních, personálních, ekonomických a marketingových důvodů. Konkurence je tvrdá, najít a udržet loajální klienty (pacienty) je náročné a bude ještě těžší.
Běžné každodenní rutiny vám požírají ? energii, ⏱️ čas a stojí ? peníze, které byste mohli investovat jinak, třeba do komunikace s pacienty, do poznávání jejich potřeb nebo do propagace vaší kliniky pro nové pacienty.
Jak na to? Zkuste nové technologie jako je automatizace! Zkuste Digitální recepci!
Že je to pro vás obtížné? Že nevíte, jak do toho jít?
Nemusíte se děsit, stačí když:
1️⃣ Sepíšete se zaměstnanci seznam činností, které vám žerou energii a čas, nefungují správně nebo jsou příčinou chyb.
2️⃣ Společně vybereme řešení, které zvládnete ekonomicky, technicky a personálně, a bude pro vás udržitelné
3️⃣ Pak vám aplikaci ušijeme na míru, podle vašich připomínek a s funkcemi a nástroji, které využijete ve své práci.
Pokud zvládnete bod 1️⃣, máte vyhráno, protože zbytek je už naše práce.
☝️ A o co je největší zájem v Digitální recepci pro zdravotnická zařízení:
● automatizaci administrativních úkonů
● elektronické dokumenty a jejich podepisování
● online komunikaci a sdílení informací
● anylýzy a vyhodnocení dat a informací
Tak co, jdeme do toho? Protože s námi #nejstenatosami
#digitalizace #automatizace #jaknadigitalizaci #digitalizacezdravotnictvi
#digitalnirecepce #vyvojaplikaci #nejstenatosami #aplikacenamiru
#jdetoijinak #enginneffect