📰 Online formuláře
Modul Online (elektronický) formulář je skvělým pomocníkem pro jednoduchou a rychlou komunikaci, online sdílení informací mezi pacientem a zdravotnickým zařízením a pro elektronickou komunikaci.
Modul umožňuje bezpapírový provoz.
Výhody pro zdravotnická zařízení:
1. Snadnější a rychlejší zpracování dat
Online formuláře umožňují snadné získání a rychlé zpracování vložených dat. Po odeslání vyplněného formuláře lze provést automatické vyhodnocení. Uložení do databáze a propojení s dalšími aplikacemi umožňuje jejich kontrolu a další zpracování, např. nalezení změn, naplánování dalších činností podle vyhodnocení apod.
2. Flexibilita
Online formuláře lze snadno aktualizovat a upravovat, aby odpovídaly novým potřebám nebo předpokládanému zákroku (vstupní, předoperační, anamnestický dotazník apod). Také je možné je upravit a přizpůsobit potřebám různých uživatelů, vytvořit jazykové mutace, doplnit intuitivní nápovědy, rady nebo příklady vyplnění.
3. Menší náklady
Online formuláře umožňují ušetřit peníze za tisk, kopírování, jejich skladování, poštovné nebo skenování, případně za další náklady spojené s tradiční papírovou formou. Vyplněný formulář lze totiž automaticky převést do formátu PDF a nechat ho elektronicky podepsat pacientem.
4. Komfort a rychlost
Online formuláře snižují zátěž recepce. Pacienti mohou formuláře kdykoliv a kdekoliv, rychle a snadno vyplnit a také odeslat. Osobní údaje se vyplňují pouze jednou, do dalších formulářů jsem vloženy automaticky.
5. Nižší chybovost a vyšší přesnost
Online formuláře mohou mít funkce pro ověření správnosti vstupů, jako jsou například porovnání s předchozím vyplněním, kontrola platnosti e-mailové adresy, telefonního čísla nebo dalších uživatelem vyplňovaných informací. Tak je možné minimalizovat chyby a překlepy, zlepšit identifikaci uživatele u jeho návazných nebo opakovaných akcí (vyplnění formulářů, identifikace plateb, a další).
6. Snadné sledování a kontrola
Recepční dostane okamžitě upozornění o vyplnění formuláře. Vyplněné informace mohou být automaticky vyhodnoceny, podle výsledků může Digitální recepce navrhnout a automaticky provést navazující kroky. Provedení navazujících kroků je možné nechat automaticky kontrolovat.
Výhody pro pacienty:
1. Snadné použití
Online formuláře jsou jednoduché a intuitivní a jsou obdobné k jinde používaným. Pacienti nemusí mít speciální technické znalosti, zařízení nebo instalované programy, aby je mohli vyplnit a odeslat. Intuitivní nápovědy, rady, našeptávače nebo příklady vyplnění jim vyplňování formulářů usnadňují.
2. Pohodlí
Pacient může formulář vyplnit v klidu domova, potřebuje pouze přístup k internetu. Nemusí se stresovat jejich vyplňováním na recepci před výkonem.
3. Jednoduchost
Online formuláře jsou vyplněny, ale hlavně odeslány a předány mnohem snadněji a jednodušeji než papírové formuláře. Pacientům to šetří čas, usnadňuje předání a nemusí skladovat papírovou verzi. Elektronickou verzi formuláře mají ve svém online účtu v Digitální recepci.
4. Ochrana osobních údajů
Online formuláře jsou navrženy tak, aby chránily osobní údaje pacientů.