Kartotéka pacientů

Zpět na přehled

?️ Kartotéka pacientů

Kartotéka pacientů je modul pro evidenci a uchovávání zdravotních záznamů a informací o pacientech. Hlavním účelem kartotéky je poskytovat zdravotnickému personálu rychlý a snadný přístup k těmto údajům. 

Karta pacienta je vždy přizpůsobena požadavkům zdravotnického pracoviště nebo zařízení a obvykle obsahuje:

1. Osobní údaje pacienta:
Jméno, příjmení, datum narození, adresa bydliště, kontaktní informace (telefon, email), a v případě potřeby informace o zákonném zástupci nebo kontaktní osobě pro nouzové situace. 

2. Zdravotní údaje:
Zdravotní historie pacienta, včetně předchozích diagnóz, provedených vyšetření, léčebných zákroků, alergií, aktuálních a minulých léků, výsledků laboratorních testů, záznamů o hospitalizacích a další relevantní informace. 

3. Dokumentace:
Všechny elektronické dokumenty, online formuláře, dokumenty předané zařízením pacientovi a naopak. Záznamy o každé návštěvě pacienta, včetně data návštěvy, účelu návštěvy, poskytnuté péče, předepsaných léků, doporučení pro další léčbu nebo sledování a plánů další návštěvy nebo vyšetření.

4. Léčebné plány:
Záznam léčebných plánů pro zdravotnický výkon, který zachycuje administrativní proces před výkonem, včetně předané dokumentace, pacientem odsouhlasených úkonů, termíny návštěv apod. Administrativní proces zahrnutý v léčebném plánu závisí na vybraných modulech.

5. Záznamy o finančních transakcích:
Informace o platbách za poskytnutou péči, kosmetiku, pomůcky, včetně platební morálky, způsobu platby, apod.

6. Informace a dokumenty související s pacientem:
Záznam dalších informací o pacientovi pro lékaře, sestry, recepční, apod.