Pro manažery a majitele

Zpět na přehled

Aplikace Digitální recepce přináší řadu výhod pro manažery, majitele a další řídící pracovníky zdravotnických zařízení.

Nabízí rozsáhlé funkce a nástroje pro zpracování a vyhodnocení dat, které získává z každodenního provozu.

Všechna data a informace zaznamenaná v Digitální recepci mohou být analyzována, od počtu pacientů a vytížení ordinací, přes vyhodnocení vyplnění formulářů a dotazníků, až po preference pacientů při nákupu dalších služeb nebo produktů. 

Vyhodnocované parametry a použité postupy jsou upraveny podle potřeb a požadavků zařízení tak, aby poskytovaly přehled o provozu a výkonnosti zdravotnického zařízení a připravovaly informace pro marketingové a strategické plánování.

Klíčové výhody:

1. Zvýšení efektivity:
Automatizace administrativních úkolů, jako jsou správa léčebných plánů, objednávání a přeobjednávání termínů, správa dokumentace, ale i fakturace a párování plateb, uvolňuje čas personálu, který se může věnovat péči o pacienty, nebo jiným důležitým úkolům.

2. Lepší organizace:
Rezervační systém umožňuje efektivně plánovat čas lékařů a ostatního personálu, snižuje čekací doby pro pacienty a zlepšuje celkovou organizaci práce v daném zdravotnickém zařízení.

3. Snížení chybovosti:
Automatizace procesů v léčebných plánech může výrazně snížit počet chyb v rezervacích, k přesnějšímu vedení záznamů, koordinaci úkonů a i správě léčebných plánů. Také snižuje chyby ve vystavování platebních dokladů a placených částek.

4. Lepší správa financí:
Integrace s účetními systémy a automatizované vystavování faktur a párování plateb usnadňuje správu financí, zlepšuje cash flow a zjednodušuje účetní procesy, včetně pravidelných denních uzávěrek.

5. Přístup k datům v reálném čase:
Okamžitý přístup k důležitým informacím o provozu zdravotnického zařízení, sledování trendů a hodnocení výkonu, což umožňuje strategické plánování a rozhodování, plánování rozvoje a provozních nákladů, vyhodnocení preferencí pacientů a jejich nákupů. Automatická tvorba požadovaných reportů může probíhat průběžně, nebo k zadanému termínu. 

6. Zvýšení spokojenosti pacientů:
Rychlejší a efektivnější služby, menší chybovost, lepší komunikace a snadný přístup k informacím přispívají k vyšší spokojenosti pacientů, což vede k lepší reputaci kliniky a vyšší loajalitě pacientů.

7. Lepší compliance:
Digitální recepce může pomoci zajistit, aby zdravotnické zařízení dodržovalo relevantní zákony a nařízení týkající se zpracování osobních údajů, účetních standardů a zdravotnických protokolů. Léčebné plány mohou definovat přesný postup realizace. Díky Digitální recepci lze udržovat přesné a aktuální zdravotnické záznamy pro každého pacienta, včetně historie léčby, diagnóz a plánů léčby.

8. Flexibilita a škálovatelnost:
Aplikace je flexibilní a otevřená. Umožňuje růst s potřebami kliniky, upravovat stávající funkcionality a přidávat nové.

9. Zlepšení přístupnosti pro pacienty:
Pacienti mají možnost si kdykoliv zobrazit a kontrolovat průběh léčebného plánu, vidět plánované termíny a úkony a mají přístup k dokumentaci a informacím.

10. Lepší využití času:
Rutinní a opakující se úkony jsou automatizovány, je prováděna automatická kontrola provedení úkonů a upozornění při neprovedení. Pacienti tráví měně času na recepci vyplňováním nebo podepisováním. Recepčním ušetří více času pro osobní komunikaci.

11. Zvýšení bezpečnosti dat:
Zajištění bezpečnější komunikace a sdílení dokumentů, jednodušší a snazší archivace.

12. Snížení provozních nákladů:
Elektronizace dokumentace snižuje náklady na tisk, kopírování, skenování a archivaci. Automatizace administrativních úkonů šetří čas recepčním, mají tak více času pro nabídku dalších služeb, kosmetiky, pomůcek, apod.

13. Zvýšení konkurenceschopnosti:
Moderní digitální a online služby jsou stále více preferovány pacienty. Zdravotnická zařízení, která tyto služby nabízí, jsou vnímána jako inovativní a pacientům přátelské, což zvyšuje jejich atraktivitu na trhu.

14. Méně starostí s fluktuací recepčních:
Digitální recepce pracuje jako virtuální asistentka recepční, vykoná za ni rutinní a opakující se administrativní činnosti, pro požadované léčebné výkony má stanovený léčebný plán tvořený definovanými úkony, kterými pacienta a recepční postupně provádí. Zapracování nové recepční je výrazně jednodušší a rychlejší.

 

    Manažer a recepční při práci s Digitální recepcí