Pro pacienty

Zpět na přehled

Digitální recepce přináší řadu výhod pro pacienty.

Mají přehled o aktuálním stavu léčebného plánu a všechny informace na jednom místě. Online formuláře mohou vyplňovat v klidu domova, poskytovat informované souhlasy k dalšímu postupu apod.

Klíčové výhody:

1. Flexibilita a pohodlí:
Vyřizování věcí online bez nutnosti návštěvy, vyplnění formulářů a dokumentů z pohodlí domova, dokumentace na jednom místě, přehled o stavu léčebného plánu. 

2. Rychlejší a efektivnější komunikace: 
Využití online formulářů a elektronické dokumentace pro snadné vyplňování a odesílání potřebných informací odkudkoliv. Pacient nemusí vyplňovat formuláře ve spěchu před samotným výkonem, a tím zatěžovat recepci při příchodu.

3. Snížení čekacích dob: 
Automatický Check-In pomocí QR kódů umožní rychlé odbavení při příchodu pacienta do recepce, oznámí jeho příchod na recepci a do ordinace a kam jde.

4. Přehled o svých termínech a dokumentech: 
Pacienti mají online přístup k historii svých návštěv, léčebných plánů a jejich termínů a ke sdíleným dokumentům. Vše je bezpečně uloženo pod jejich účtem, přehledně a na jednom místě a snadno dostupné kdykoliv potřebují.

5. Bezpečnost a ochrana osobních údajů: 
Elektronické zpracování a uchovávání dat zaručuje vysokou úroveň bezpečnosti a ochrany osobních údajů pacientů, zjednodušuje správu a archivaci a chrání před neoprávněným přístupem.

6. Jednoduché udělení informovaného souhlasu: 
Elektronický informovaný souhlas umožňuje pacientům odsouhlasit potřebné dokumenty online a následně i elektronicky podepsat, což zjednodušuje administrativní procesy a zvyšuje transparentnost mezi klinikou a pacientem.

7. Připomínkovač: 
SMS a e-mailová notifikace zajistí, že pacient bude včas a doložitelně informován o nově sdílených dokumentech, nadcházejících termínech a požadovaných úkonech, což pomáhá předcházet zapomenutí nebo přehlédnutí.

8. Nabídka online služeb: 
Moderní digitální a online služby jsou ze strany pacientů stále více preferovány. Zvyšuje to jejich komfort při objednávání, pocit svobody a možnosti svobodné volby. Zdravotnickým zařízením digitalizace a automatizace zvyšují přístupnost služeb.

Pacient se zprávou od Digitální recepce