Pro recepční

Zpět na přehled

Digitální recepce přináší řadu výhod pro recepční a pracovníky s administrativní a organizační náplní práce.

Předdefinované léčebné plány a jejich automatizované administrativní úkony zmenšují recepčním stres, snižují možnost chyby, minimalizují rutinní a opakující se úkony a šetří čas.

Elektronická dokumentace, online sdílení informací a komunikace, léčebné plány s nastavenými úkony a kontrolou jejich provedení jsou účinné nástroje, které usnadňují práci recepčním, ale zvyšují komfort i pro pacienty.

Klíčové vyhody:

1. Snížení nudné a rutinní zátěže: 
Automatizace léčebných plánů a jejich úkonů, elektronická dokumentace a online komunikace výrazně snižují množství práce a administrativních úkonů, což umožňuje recepčním se více věnovat pacientům a jejich potřebám, snižuje jejich stress z chyby a zvyšuje komfort. 

2. Rychlejší a efektivnější Check-In proces:
Díky digitálnímu Check-In systému mohou recepční rychleji a efektivněji přijímat pacienty, zkontrolovat stav úkonů v léčebném plánu, požádat o doplnění, apod. Automatický Check-In minimalizuje fronty a čekací doby na recepci.

3. Lepší organizace a přehled o pacientech:
Elektronická kartotéka pacientů a jejich léčebných plánů, sdílená dokumentace a online komunikace umožňují recepčním snadný přístup k aktuálním informacím o pacientech, jejich termínech, požadovaných úkonech. Usnadňuje také plánování návštěv, přeobjednávání termínů, přípravu potřebných dokumentů apod. 

4. Automatizovaná komunikace s pacienty:
Připomínkovač umožňuje automatizované rozesílání notifikací a upozornění pacientům. Online sdílení dokumentace zvyšuje efektivitu komunikace a přístupnost k dokumentaci. Elektronický podpis a informovaný souhlas jsou další nástroje, které automatizují a usnadňují recepčním práci.

5. Zjednodušený proces fakturace a plateb:
Integrace fakturace a plateb do jednotného systému usnadňuje vystavování dokladů a sledování plateb, což přispívá k plynulejšímu finančnímu provozu zdravotnického zařízení. Provádění denních uzávěrek je tak snazší a velmi rychlé.

6. Snížení chyb při zadávání údajů nebo kontrole úkonů:
Elektronické procesy a automatizace snižují pravděpodobnost chyb při zadávání údajů, organizaci a zadávání termínů, což vede k přesnější a spolehlivější evidenci údajů a dat spojených s pacientem a jeho léčebným plánem.

Recepční s Digitální recepcí